16/11/2006: Kersttentoonstelling te St Laureins
“Oh Dennenboom, Mon beau sapin, O Tannenbaum »
“Oh Dennenboom, Mon beau sapin, O Tannenbaum »
Onze nationale demonstratie, met als thema “Dromend van de Kerstnacht”
September 2005 Internationale Bloemschikwedstrijd te Meise
Gentse Floraliën 14 -24 april 2005 De BFAS werd uitgenodigd om een stand van 50m² te versieren in Flanders Expo